Znajdź nieruchomość w Hiszpanii
Znajdź nieruchomość w Hiszpanii
REGULAMIN KORZYSTANIA I REZERWACJI APARTAMENTÓW CARISMA
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin ma na celu zapewnienie Państwu spokojnego i komfortowego wypoczynku
2. Regulamin określa zasady i warunki, na których dokonuje się rezerwacji i wynajmuje nieruchomości umieszczone w serwisie CARISMA.
3. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień regulaminu.
4. Zawarcie umowy następuje w momencie dokonania rezerwacji e-mail. Osobiście w biurze CARISMA lub telefonicznie.
5. Wszelkie wpłaty przyjmowane są tylko i wyłącznie w walucie EURO.
REZERWACJA LOKALU
1. Warunkiem dokonania rezerwacji apartamentu-CARISMA jest wpłacenie na wskazane konto zadatku w wysokości 30% całkowitego kosztu wynajmu.
2. Rezerwacja może być dokonywana osobiście w biurze Carisma, telefonicznie lub przez Internet;
3. Najemca jest zobowiązany do przesłania potwierdzenia wpłaty zadatku na konto bankowe.
4. Za dokument potwierdzający wpłatę uważany jest czytelny dowód wpłaty w formie elektronicznego potwierdzenia przelewu, wygenerowanego ze strony bankowego serwisu internetowego lub zeskanowany dowód wpłaty na wskazane konto , dokonanej za pośrednictwem urzędu pocztowego.
5. Wpłata zadatku nie podlega zwrotowi i jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej, która nie podlega zmianie.
6. Pozostałe 70% wartości pobytu, opłata za sprzątanie końcowe oraz kaucja zwrotna są rozliczane przez osobę przekazującą klucze (rezydentem firmy CARISMA) po wejściu do apartamentu.
7. W czasie zameldowania pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 300€
8. Niedokonanie zapłaty za pobyt z góry, uprawnia osobę wyznaczoną do kontaktu z gościem, do odmowy zakwaterowania gościa i wydania klucza do apartamentu.
9. Prosimy o zachowanie i zabranie ze sobą kopii dokonanej wcześniej wpłaty zaliczki.
10. Opłata za sprzątanie wynosi 50€ Chyba że podano inaczej w opisie obiektu.
11. Polityka firmy Carisma w wypadku późnych przyjazdów:
Goście przybywający pomiędzy godziną 22:00 a 01:00 zobowiązani są do uiszczenia dopłaty w wysokości 20 euro.
Jeżeli przyjazd klienta nastąpi między godziną 01:00 a 7:00 rano należy uiścić dopłatę w wysokości 30 euro.
Powyższą opłatę pobiera osoba odpowiedzialna za przekazanie kluczy, przy zakwaterowaniu w obiekcie.
UMOWA NAJMU, WARUNKI I ZAKRES
1. Umowa zawarta pomiędzy firmą CARISMA a Klientem najmującym lokal obejmuje tylko i wyłącznie wynajem nieruchomości. Wyżywienie, dojazd do nieruchomości, organizacja czasu w trakcie pobytu leżą tylko i wyłącznie w gestii Klienta.
2. Przyjazd klienta powinien nastąpić w godzinach ustalonych z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy.
3. Klient zobowiązany jest do poinformowania biura za pomocą maila (całodobowo) lub telefonicznie (w godzinach pracy biura 10:00 - 19:00) o planowanej godzinie przyjazdu najpóźniej 48 h przed rozpoczęciem terminu rezerwacji.
4. Doba w apartamencie rozpoczyna się o 15:00 i trwa do 12:00. Istnieje możliwość wcześniejszego udostępnienia lokalu w przypadku gdy jest przygotowany do przyjęcia gości i posprzątany (indywidualne uzgodnienia z biurem CARISMA).
5. Spotkanie z rezydentem i przekazanie kluczy odbywa się w wynajmowanym lokalu
6. Przy pobraniu kluczy do nieruchomości CARISMA zastrzega sobie prawo do wylegitymowania gości.
7. Liczba osób przebywających w apartamencie nie może przekroczyć liczby osób zadeklarowanej podczas rezerwacji. W przypadku gdy liczba ta jest większa wynajmujący zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
8. Najemca zobowiązany jest należycie dbać o przekazany mu przedmiot najmu.
9. Podczas przekazywania kluczy, rezydent, udziela instrukcji dotyczących obsługi urządzeń elektrycznych wchodzących w skład wyposażenia lokalu. Moment ten stanowi jednocześnie zapoznanie się ze stanem technicznym i ilościowym apartamentu i urządzeń w nim się znajdujących.
10. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w obiekcie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych podczas pobytu.
11. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
12. Pracownicy CARISMA nie mają prawa bez zezwolenia najemcy wchodzić do wynajętego lokalu. Z zastrzeżeniem prawa wejścia w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa lub niestosowania się gości do regulaminu apartamentu.
13. Zabrania się używania jakichkolwiek urządzeń l zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem lokali a które mogą wywołać zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych
14. Zabrania się palenia świeczek , wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, palenia materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
15. W apartamentach dostępnych w serwisie firmy CARISMA obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, palenie dozwolone jest na balkonach, tarasach i na zewnątrz budynku. CARISMA zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z klientem nie przestrzegającym zakazu palenia tytoniu w lokalu ze skutkiem natychmiastowym. W takim przypadku nie przysługuje najemcy zwrot wpłaconej opłaty za pobyt.
16. Ubezpieczenie podróży i pobytu najemca wykonuje we własnym zakresie.
17. Przy każdorazowym opuszczaniu apartamentu, wynajmujący zobowiązany jest do wyłączenia klimatyzacji, urządzeń elektrycznych, zakręcenia wody, oraz dokładnego zamknięcia drzwi i okien w apartamencie.
18. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z lokalu rzeczy będących na jego wyposażeniu takich jak. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, meble itd.
19. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszta.
20. CARISMA zastrzega sobie decyzję o sposobie zadośćuczynienia uszkodzonego mienia.
21. W apartamencie obowiązuje zakaz przemieszczania mebli.
22. W przypadku zgubienia kluczy do nieruchomości goście zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości 50€.
23. Klienci zobowiązani są do utrzymywania obiektu w należytym porządku oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 24.00 do 6.00.
24. Osoby najmujące lokal przed ostatecznym opuszczeniem nieruchomości są zobowiązane do pozostawienia umytych naczyń, opróżnienia lodówki oraz wyrzucenia śmieci. Ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe.
25. W dniu wyjazdu najemca jest zobowiązany udostępnić wynajmowany apartament osobie wyznaczonej do obsługi w celu skontrolowania stanu lokalu. Dopiero wówczas gość ma prawo opuścić apartament.
26. Na życzenie klienta wystawiane są rachunki za pobyt.
27. CARISMA zastrzega sobie prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy gość: nie posiada ważnego dowodu tożsamości, znajduje się pod wpływem alkoholu lub/i środków odurzających, zachowuje się w sposób agresywny.
28. W niektórych obiektach istnieje możliwość pobytu ze zwierzęciem. Prosimy o sprawdzenie możliwości telefonicznie, mailowo lub w opisie obiektu. Opłata dodatkowa za pupila wynosi 10€ za dobę.
29. Firma CARISMA nie odpowiada za pozostawione w lokalu przez najemcę rzeczy.
30. Firma CARISMA zastrzega sobie prawo do zmiany lokalu na inny w tym samym lub wyższym standardzie. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych, niezależnych od firmy CARISMA okoliczności i zdarzeń losowych uniemożliwiających prawidłowe korzystanie z apartamentu.
31. CARISMA nie ponosi odpowiedzialności za niezależne od nas niedogodności i zdarzenia losowe związane np. z remontami, pracami budowlanymi, na terenie budynku, osiedla lub w jego pobliżu, hałas, zakłócanie spokoju przez sąsiadów, przerwy w dostawie mediów zaistniałe podczas pobytu najemcy w naszych lokalach.
32. Wszelkie zapytania i uwagi są przyjmowane tylko i wyłącznie w godzinach pracy biura czyli: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00. Terminy dotyczą zarówno kontaktów telefonicznych, jak i osobistych w siedzibie firmy.
33. Uwaga! W Hiszpanii klamki w drzwiach są umiejscowione zwykle tylko po wewnętrznej stronie drzwi. W przypadku zatrzaśnięcia przez wynajmujących drzwi apartamentu i konieczności wezwania ślusarza pobierana jest opłata w wysokości 100 euro. W godzinach od 22.00 do 10.00 opłata wynosi 150 euro.
34. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń lub braków w wyposażeniu zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez obsługę firmy CARISMA będą dochodzone na drodze sądowej.
35. Wszelkie usługi dodatkowe rozliczane są wg. cennika
Carisma Nieruchomości w Hiszpanii:
Sopot:
+48 58 621 00 31Costa Blanca Calpe:
+34 966 444 435Costa Blanca Calpe:
+34 966 444 435Costa Blanca Torrevieja:
+34 678 347 321Costa del Sol Marbella:
+34 966 444 435