Zmień język
+48 58 621 00 31 moje konto Ulubione (0)

Zaloguj się:

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła?

Utwórz nowe hasło

Znajdź nieruchomość w Hiszpanii

Wyszukaj oferty

Regulamin

REGULAMIN KORZYSTANIA I REZERWACJI APARTAMENTÓW CARISMA

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin ma na celu zapewnienie Państwu spokojnego i komfortowego wypoczynku
2. Regulamin określa zasady i warunki, na których dokonuje się rezerwacji i wynajmuje nieruchomości umieszczone w serwisie CARISMA.
3. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień regulaminu.
4. Zawarcie umowy następuje w momencie dokonania rezerwacji e-mail. Osobiście w biurze CARISMA lub telefonicznie.
5. Wszelkie wpłaty przyjmowane są tylko i wyłącznie w walucie EURO.

 REZERWACJA LOKALU

1. Warunkiem dokonania rezerwacji apartamentu-CARISMA jest wpłacenie na wskazane konto zadatku w wysokości 30% całkowitego kosztu wynajmu.

2. Rezerwacja może być dokonywana osobiście w biurze Carisma, telefonicznie lub przez Internet;

3. Najemca jest zobowiązany do przesłania potwierdzenia wpłaty zadatku na konto bankowe.

4. Za dokument potwierdzający wpłatę uważany jest czytelny dowód wpłaty w formie elektronicznego potwierdzenia przelewu, wygenerowanego ze strony bankowego serwisu internetowego lub zeskanowany dowód wpłaty na wskazane konto , dokonanej za pośrednictwem urzędu pocztowego.

5. Wpłata zadatku nie podlega zwrotowi i jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz oferty cenowej, która nie podlega zmianie.
6. Pozostałe 70% wartości pobytu, opłata za sprzątanie końcowe oraz kaucja zwrotna są rozliczane przez osobę przekazującą klucze (rezydentem firmy CARISMA) po wejściu do apartamentu.
7. W czasie zameldowania pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 300€
8. Niedokonanie zapłaty za pobyt z góry, uprawnia osobę wyznaczoną do kontaktu z gościem, do odmowy zakwaterowania gościa i wydania klucza do apartamentu.
9. Prosimy o zachowanie i zabranie ze sobą kopii dokonanej wcześniej wpłaty zaliczki.

10. Opłata za sprzątanie wynosi 50€ Chyba że podano inaczej w opisie obiektu.

11. Polityka firmy Carisma w wypadku późnych przyjazdów:

Goście przybywający pomiędzy godziną 22:00 a 01:00 zobowiązani są do uiszczenia dopłaty w wysokości 20 euro.
Jeżeli przyjazd klienta nastąpi między godziną 01:00 a 7:00 rano należy uiścić dopłatę w wysokości 30 euro.
Powyższą opłatę pobiera osoba odpowiedzialna za przekazanie kluczy, przy zakwaterowaniu w obiekcie.

 UMOWA NAJMU, WARUNKI I ZAKRES

1. Umowa zawarta pomiędzy firmą CARISMA a Klientem najmującym lokal obejmuje tylko i wyłącznie wynajem nieruchomości. Wyżywienie, dojazd do nieruchomości, organizacja czasu w trakcie pobytu leżą tylko i wyłącznie w gestii Klienta.

2. Przyjazd klienta powinien nastąpić w godzinach ustalonych z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy.

3. Klient zobowiązany jest do poinformowania biura za pomocą maila (całodobowo) lub telefonicznie (w godzinach pracy biura 10:00 - 19:00) o planowanej godzinie przyjazdu najpóźniej 48 h przed rozpoczęciem terminu rezerwacji.

4. Doba w apartamencie rozpoczyna się o 15:00 i trwa do 12:00. Istnieje możliwość wcześniejszego udostępnienia lokalu w przypadku gdy jest przygotowany do przyjęcia gości i posprzątany (indywidualne uzgodnienia z biurem CARISMA).

5. Spotkanie z rezydentem i przekazanie kluczy odbywa się w wynajmowanym lokalu

6. Przy pobraniu kluczy do nieruchomości CARISMA zastrzega sobie prawo do wylegitymowania gości.

7. Liczba osób przebywających w apartamencie nie może przekroczyć liczby osób zadeklarowanej podczas rezerwacji. W przypadku gdy liczba ta jest większa wynajmujący zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.

8. Najemca zobowiązany jest należycie dbać o przekazany mu przedmiot najmu.

9. Podczas przekazywania kluczy, rezydent, udziela instrukcji dotyczących obsługi urządzeń elektrycznych wchodzących w skład wyposażenia lokalu. Moment ten stanowi jednocześnie zapoznanie się ze stanem technicznym i ilościowym apartamentu i urządzeń w nim się znajdujących.

10. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w obiekcie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych podczas pobytu.

11. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.

12. Pracownicy CARISMA nie mają prawa bez zezwolenia najemcy wchodzić do wynajętego lokalu. Z zastrzeżeniem prawa wejścia w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa lub niestosowania się gości do regulaminu apartamentu.

13. Zabrania się używania jakichkolwiek urządzeń l zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem lokali a które mogą wywołać zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych

14. Zabrania się palenia świeczek , wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, palenia materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

15. W apartamentach dostępnych w serwisie firmy CARISMA obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, palenie dozwolone jest na balkonach, tarasach i na zewnątrz budynku. CARISMA zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z klientem nie przestrzegającym zakazu palenia tytoniu w lokalu ze skutkiem natychmiastowym. W takim przypadku nie przysługuje najemcy zwrot wpłaconej opłaty za pobyt.

16. Ubezpieczenie podróży i pobytu najemca wykonuje we własnym zakresie.

17. Przy każdorazowym opuszczaniu apartamentu, wynajmujący zobowiązany jest do wyłączenia klimatyzacji, urządzeń elektrycznych, zakręcenia wody, oraz dokładnego zamknięcia drzwi i okien w apartamencie.

18. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z lokalu rzeczy będących na jego wyposażeniu takich jak. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, meble itd.

19. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszta.

20. CARISMA zastrzega sobie decyzję o sposobie zadośćuczynienia uszkodzonego mienia.
21. W apartamencie obowiązuje zakaz przemieszczania mebli.
22. W przypadku zgubienia kluczy do nieruchomości goście zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości 50€.
23. Klienci zobowiązani są do utrzymywania obiektu w należytym porządku oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 24.00 do 6.00.
24. Osoby najmujące lokal przed ostatecznym opuszczeniem nieruchomości są zobowiązane do pozostawienia umytych naczyń, opróżnienia lodówki oraz wyrzucenia śmieci. Ten zakres czynności nie jest wliczony w sprzątanie końcowe.
25. W dniu wyjazdu najemca jest zobowiązany udostępnić wynajmowany apartament osobie wyznaczonej do obsługi w celu skontrolowania stanu lokalu. Dopiero wówczas gość ma prawo opuścić apartament.

26. Na życzenie klienta wystawiane są rachunki za pobyt.

27. CARISMA zastrzega sobie prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy gość: nie posiada ważnego dowodu tożsamości, znajduje się pod wpływem alkoholu lub/i środków odurzających, zachowuje się w sposób agresywny.

28. W niektórych obiektach istnieje możliwość pobytu ze zwierzęciem. Prosimy o sprawdzenie możliwości telefonicznie, mailowo lub w opisie obiektu. Opłata dodatkowa za pupila wynosi 10€ za dobę.
29. Firma CARISMA nie odpowiada za pozostawione w lokalu przez najemcę rzeczy.

30. Firma CARISMA zastrzega sobie prawo do zmiany lokalu na inny w tym samym lub wyższym standardzie. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych, niezależnych od firmy CARISMA okoliczności i zdarzeń losowych uniemożliwiających prawidłowe korzystanie z apartamentu.

31. CARISMA nie ponosi odpowiedzialności za niezależne od nas niedogodności i zdarzenia losowe związane np. z remontami, pracami budowlanymi, na terenie budynku, osiedla lub w jego pobliżu, hałas, zakłócanie spokoju przez sąsiadów, przerwy w dostawie mediów zaistniałe podczas pobytu najemcy w naszych lokalach.

32. Wszelkie zapytania i uwagi są przyjmowane tylko i wyłącznie w godzinach pracy biura czyli: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00. Terminy dotyczą zarówno kontaktów telefonicznych, jak i osobistych w siedzibie firmy.


33. Uwaga! W Hiszpanii klamki w drzwiach są umiejscowione zwykle tylko po wewnętrznej stronie drzwi. W przypadku zatrzaśnięcia przez wynajmujących drzwi apartamentu i konieczności wezwania ślusarza pobierana jest opłata w wysokości 100 euro. W godzinach od 22.00 do 10.00 opłata wynosi 150 euro.

34. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń lub braków w wyposażeniu zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez obsługę firmy CARISMA będą dochodzone na drodze sądowej.

 

35. Wszelkie usługi dodatkowe rozliczane są wg. cennika

 

 

Zapytaj nas
online
Wypełnij formularz a my odezwiemy się do Ciebie!
lub zadzwoń
+48 58 621 00 31
Dogodna pora kontaktu:

* - pola obowiązkowe

Zarezerwuj wizytę Mówimy po polsku, angielsku, hiszpańsku, niemiecku
Zapisz się do newslettera
Zadaj nam pytanie online

Carisma Nieruchomości w Hiszpanii:

Biurow Polsce
Siedziba w Hiszpanii

Costa Blanca Calpe:

+34 966 444 435
Biura w Hiszpanii

Costa Blanca Calpe:

+34 966 444 435

Costa Blanca Torrevieja:

+34 678 347 321

Costa del Sol Marbella:

+34 966 444 435

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco i otrzymuj na Twój e-mail informacje o nowościach w naszej ofercie!

Adres e-mail:
Polityka prywatności i cookies
Niniejsza witryna internetowa wykorzystuje pliki cookie własne oraz osób trzecich do tworzenia profili użytkowników na podstawie ich zwyczajów przeglądania, do przeprowadzania analiz statystycznych dotyczących nawigacji oraz do wysyłania treści reklamowych. Możesz zaakceptować wszystkie z nich, odrzucić je wszystkie lub skonfigurować pliki cookie, które akceptujesz i te, których nie akceptujesz, wedle własnego życzenia, klikając na przycisk ¨konfiguracja plików cookie¨. Techniczne pliki cookie nie mogą zostać odrzucone, ponieważ uniemożliwiłyby prawidłowe funkcjonowanie strony. W każdej chwili można ponownie skonfigurować ustawienia plików cookie, klikając na przycisk ¨konfiguracja plików cookie¨ znajdujący się w dolnej części naszej strony internetowej. Więcej informacji na temat plików cookie, które będziemy wykorzystywać, można znaleźć w naszej Polityce prywatności i polityce dotyczącej plików cookie. Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google, polityka prywatności google i warunki korzystania z usług google.
Ustawienia cookies Odrzuć wszystkie Zaakceptuj wszystkie
Ustawienia cookies

Cookies techniczne: Umożliwiają użytkownikowi poruszanie się po stronie internetowej, platformie lub aplikacji i korzystanie z różnych opcji, lub usług, które na nich istnieją, takich jak kontrola ruchu i transmisji danych, logowanie, dostęp do zastrzeżonych części, zapamiętywanie elementów składających się na zamówienie, dokonywanie zakupu, składanie wniosku o rejestrację lub udział w wydarzeniu, korzystanie z elementów bezpieczeństwa podczas nawigacji, przechowywanie treści w celu rozpowszechniania filmików lub dźwięków, lub udostępnianie treści za pośrednictwem sieci społecznościowych.

Cookies analityczne: To te, które dobrze przetworzone przez nas lub osoby trzecie, pozwalają nam na określenie liczby użytkowników, a tym samym na przeprowadzenie pomiarów i analizy statystycznej korzystania z serwisu przez jego użytkowników.

Cookes reklamowe: Są one wykorzystywane do uatrakcyjnienia reklamy dla użytkowników i zwiększenia jej wartości dla wydawców i reklamodawców. Pliki cookie są zazwyczaj używane do wybierania reklam na podstawie treści, które są istotne dla użytkownika, poprawy raportów wydajności kampanii i unikania wyświetlania reklam, które użytkownik już widział.

Aby pokazać Ci naszą lokalizację i wszystkie funkcje, które wykorzystujemy w google map, do prawidłowego funkcjonowania tego należy zaakceptować pliki cookie, które google używa do udostępnienia tej usługi. Oprócz wykorzystania ich do wyświetlania mapy używa ich do tworzenia profili użytkowników w celu analizy nawyków przeglądania stron i wysyłania reklam.

Jeżeli chcą Państwo uzyskać więcej informacji, proszę kliknąć tutaj.

Zapisz preferencje